Kurs 3ds Max:

Idealny dla osób chcących chcą tworzyć wizualizacje w programie 3ds Max

SPRAWDŹ lub skontaktuj się z nami

Opis kursu:

Kurs 3ds Max wizualizacje to szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą tworzyć wizualizacje w programie 3ds Max. Od uczestników wymagana jest umiejętność obsługi komputera. Podczas szkolenia poznasz techniki tworzenia obiektów 3D, nauczysz się importować rzuty z programu AutoCAD, nakładać materiały oraz tekstury na obiekty 3D, tworzyć oświetlenie sceny, oraz przygotować go do wydruku. Dowiesz się również jak zarządzać scenami z dużą ilością obiektów, korzystać ze świateł fotometrycznych, kontrolować ustawienia renderingu, tworzyć podstawowe symulacje tkanin.

  • Cena

    Cena netto: 1048,78 zł 1284,55 zł| Cena (23% VAT): 1290,00 zł 1580,00 zł
    Cena edukacyjna netto*: 691,06 zł 897,31 zł | Cena edukacyjna (23% VAT)*: 850,00 zł 1100,00 zł
    * Cena edukacyjna obowiązuje uczniów, studentów oraz nauczycieli i wykładowców akademickich

    Cena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne, certyfikat Autodesk, ciepłe i zimne napoje w przerwach

  • Terminy

    Dostępne terminy szkoleń znajdziecie w zakładce Terminy szkoleń

    → TERMINY

  • Grupa

    4-10 osób

  • Czas

    5 dni / 30 godzin

  • Program

    1. INTERFEJS PROGRAMU

    • podstawowe ustawienia programu
    • narzędzia do zarządzania sceną
    • praca z system jednostek

    2. MODELOWANIE 3D

    • Tworzenie kształtów 2D
    • Tworzenie brył parametrycznych 3D
    • Modelowanie brył przy pomocy edytowalnych poligonów
    • Tworzenie form organicznych

    3. PRACA ZE SCENĄ

    • Import danych z AutoCAD
    • Tworzenie obiektów złożonych: bryły obrotowe, wyciągnięcia
    • Praca ze stosem modyfikatorów
    • Praca z Edit poly

    4. MATERIAŁY

    • Interfejs edytora materiałów
    • Parametry materiałów: rozpraszanie, błyszczenie, odbijanie, itp.
    • Mapowanie UVW
    • Materiały fizyczne: szkło, metal, drewno, kamień, itp.
    • Mapy: bump, displacement, opacity, itp.
    • Mapowanie Unwrap UVW

    5. OŚWIETLENIE

    • Typy świateł
    • Światła fizyczne: światło słoneczne, halogeny, itp.
    • Różne typy scen: studio fotograficzne, scena dzienna, nocna, itp.

    6. KAMERY

    • Typy kamer
    • Ustawienia i parametry
    • Kamera fizyczna

    7. RENDERING

    • Kontrola naświetlania sceny
    • Podstawowe ustawienia renderingu
    • Przygotowanie renderingu do wydruku
    • Ustawienia silnika Arnold oraz ART Render
    • interaktywny rendering

    8. ZŁOŻONE SCENY

    • Obiekty Proxy
    • linkowanie obiektów

    9. ANIMACJA I EFEKTY

    • Symulacje tkanin: zasłony, poduszki, itp.
    • Tworzenie dywanów i futra – Hair&Fur