V-Ray:

Szybkie i wydajne renderowanie

SPRAWDŹ lub skontaktuj się z nami

V-Ray to potężny silnik renderujący stosowany do wizualizacji przestrzennych w zakresie architektury, architektury wnętrz, środowiska lub konkretnych produktów. Jego atutem jest pełna integracja z oprogramowaniem do projektowania 3D ze stajni Autodesk, takim jak 3ds Max, Maya oraz z popularnym SketchUp.

  • V-Ray dla 3ds Max

    V-Ray dla 3ds Max umożliwia uzyskiwanie realistycznych wizualizacji. Użytkownik ma przy tym zapewnioną pełną kontrolę nad procesem produkcyjnym 3D. V-Ray dla 3ds Max łączy w sobie moc silnika renderującego V-Ray z elastycznością pracy interaktywnego systemu renderingu V-Ray RT, która wspiera również procesory graficzne.

    Nowości w V-Ray dla 3ds Max:

    • New Progressive Production Renderer for interactive and production rendering
    • Render Mask to specify render regions using an object selection or image mask
    • Max Ray Intensity parameter to remove noise resulting from over bright sources
    • Faster Hair rendering with support for view-dependent tessellation.

    ZOBACZ WIĘCEJ

  • V-Ray dla Maya

    V-Ray dla 3ds Max jest doskonałym narzędziem do renderowania. Zapewnia bezkompromisową stabilność, interaktywność, łatwość użytkowania i niespotykaną szybkość tworzenia doskonałych obrazów. V-Ray dla Maya umożliwia szybsze renderowanie jeszcze większych oraz bardziej złożonych scen.

    Kluczowe funkcje V-Ray dla Maya:

    • Faster Feedback – The new Progressive Image Sampler delivers instant feedback to artists and makes lighting and look development quicker and more intuitive.
    • More Powerful V-Ray RT – New in V-Ray, V-Ray RT renders directly in the Maya viewport and supports final frame rendering and animated sequences.
    • Advanced Characters and Creatures – Improvements to character and creature workflows include optimized Hair and Fur, improved Subsurface Scattering and a new VRaySkinMtl shader.
    • Color Accurate Workflows – An improved V-Ray Frame Buffer adds Lens Effects and advanced color corrections for White Balance, Contrast, Hue, Saturation and Color Balance. The VFB is now dockable and supports LUTs, ICC, and OpenColorIO color management profiles.
    • Production-Focused Tools – V-Ray 3.0 is designed to give artists more control and flexibility. New time-saving tools include Max Ray Intensity to clamp secondary rays, Probabilistic Light Sampling which determines optimized sampling based on lighting contributions, and Render Mask to specify exact render regions using an object selection or image mask.

     

    ZOBACZ WIĘCEJ

  • V-Ray dla SketchUp

    V-Ray dla SketchUp: użytkownicy programu SketchUp, niezależnie od dziedziny w jakiej pracują, oczekują od V-Ray szybkiego, łatwego oraz ekonomicznego sposobu, na tworzenie najbardziej nowatorskich obrazów. Opracowany przez Chaos Group, V-Ray dla SketchUp działa również z programem Google SketchUp, jednym z najbardziej popularnych narzędzi do modelowania 3D.

    Kluczowe funkcje V-Ray dla SketchUp:

    • Więcej typów Shaderów (idealne dla tekstur metali!)
    • Ponad 10 nowych tekstur proceduralnych, w tym dirt (dla bardziej realistycznych renderingów!)
    • Możliwość dodawania profili IES do świateł (dla uzyskania większej dokładności światła)
    • Materiał może być teraz przekładane lepiej
    • Szybszy czas przetwarzania sceny
    • Wsparcie dla przejrzystości i przejrzystości alfa w SketchUp

    ZOBACZ WIĘCEJ