Idealny dla osób chcących chcą tworzyć wizualizacje w programie 3ds Max

Opis kursu:
Kurs 3ds Max wizualizacje to szkolenie przeznaczone dla osób, które chcą tworzyć wizualizacje w programie 3ds Max. Od uczestników wymagana jest umiejętność obsługi komputera. Podczas szkolenia poznasz techniki tworzenia obiektów 3D, nauczysz się importować rzuty z programu AutoCAD, nakładać materiały oraz tekstury na obiekty 3D, tworzyć oświetlenie sceny, oraz przygotować go do wydruku. Dowiesz się również jak zarządzać scenami z dużą ilością obiektów, korzystać ze świateł fotometrycznych, kontrolować ustawienia renderingu, tworzyć podstawowe symulacje tkanin.
-
Cena
Cena netto: 1048,78 zł
| Cena (23% VAT): 1290,00 zł1284,55 zł1580,00 zł
Cena edukacyjna netto*: 691,06 zł897,31 zł| Cena edukacyjna (23% VAT)*: 850,00 zł1100,00 zł
* Cena edukacyjna obowiązuje uczniów, studentów oraz nauczycieli i wykładowców akademickichCena obejmuje: udział w szkoleniu, materiały dydaktyczne, certyfikat Autodesk, ciepłe i zimne napoje w przerwach
-
Terminy
Dostępne terminy szkoleń znajdziecie w zakładce Terminy szkoleń
-
Grupa
4-10 osób
-
Czas
5 dni / 30 godzin
-
Program
1. INTERFEJS PROGRAMU
- podstawowe ustawienia programu
- narzędzia do zarządzania sceną
- praca z system jednostek
2. MODELOWANIE 3D
- Tworzenie kształtów 2D
- Tworzenie brył parametrycznych 3D
- Modelowanie brył przy pomocy edytowalnych poligonów
- Tworzenie form organicznych
3. PRACA ZE SCENĄ
- Import danych z AutoCAD
- Tworzenie obiektów złożonych: bryły obrotowe, wyciągnięcia
- Praca ze stosem modyfikatorów
- Praca z Edit poly
4. MATERIAŁY
- Interfejs edytora materiałów
- Parametry materiałów: rozpraszanie, błyszczenie, odbijanie, itp.
- Mapowanie UVW
- Materiały fizyczne: szkło, metal, drewno, kamień, itp.
- Mapy: bump, displacement, opacity, itp.
- Mapowanie Unwrap UVW
5. OŚWIETLENIE
- Typy świateł
- Światła fizyczne: światło słoneczne, halogeny, itp.
- Różne typy scen: studio fotograficzne, scena dzienna, nocna, itp.
6. KAMERY
- Typy kamer
- Ustawienia i parametry
- Kamera fizyczna
7. RENDERING
- Kontrola naświetlania sceny
- Podstawowe ustawienia renderingu
- Przygotowanie renderingu do wydruku
- Ustawienia silnika Arnold oraz ART Render
- interaktywny rendering
8. ZŁOŻONE SCENY
- Obiekty Proxy
- linkowanie obiektów
9. ANIMACJA I EFEKTY
- Symulacje tkanin: zasłony, poduszki, itp.
- Tworzenie dywanów i futra – Hair&Fur